sábado, 11 de diciembre de 2010

ENRIC LLUCH

El proper dia 10 de desembre tenim previst dur en la biblioteca l'escriptor Enric LLuch, per a parlar de la seua obra , vindran tots els joves de l'institut de Gata, la sessió serà a les 7 de la vesprada en la sala d'adults de la biblioteca, hem preparat preguntes en el club de lectura jove dels llibres que hem llegit, però parlarem especialment del llibre "Les lletres fan fugina" Ed. Bromera 1995, serà com una taula redona.Açi esta la biografia d'ell que em trobada en el Consell Català del llibre per a Infants i Joves http://clijcat.cat/
Vaig nàixer en un poble preciós de la Ribera del Xúquer on els colors dels paisatges i de la gent, la manera de parlar i d’entendre la vida, m’han ajudat en aquesta tasca, alhora tan preciosa com poc valorada, de la LIJ. Però, no em penedisc de cap de les maneres per haver triat voluntàriament aquest camí. Des del primer dia he trobat amigues i amics, gent senzilla, que m’han donat suport en cadascun dels instants en què he estat temptat de fer allò que els ajatollah consideren Literatura en majúscula. Gràcies a elles i a ells continue fent camí, de manera que ara, cada vegada més, crec en la grandesa de les coses que faig o almenys que tracte de fer, amb tota la bona voluntat i amb tot l’interès de què sóc capaç. Allò de les glòries i reconeixements mediàtics ho deixe per a qui vitalment ho puga necessitar.
Nom: ENRIC LLUCH GIRBÉS
Neix:  1949. Algemesí
Lloc de residència: ALGEMESÍ
Bibliografia
Contactar amb l'autor
     
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario